dinsdag, maart 14, 2006

31 Maart a.s

Ben ik als gast gevraagd bij de band Los Zand uit Katwijk. (http://www.loszand.nl/)

Een grote eer voor een huis-tuin-en-keukenmuzikant als ik, dus weigeren kan ik niet. Ik zal jullie op de hoogte houden over eventuele ontwikkelingen.
Hierbij een stukje van het bijbehorende persbericht:


Katwijk/Rotterdam: Goed nieuws! De Katwijkse coverband Los Zand is uit 1100 (!!) bands geselecteerd voor de eerstvolgende editie van The Clash of the Coverbands. ‘The Clash’ staat voor een jaarlijkse competitie onder de beste coverbands van Nederland op de beste poppodia die ons landje rijk is. Het spektakel, wat gepresenteerd wordt door Manuela Kemp, heeft in korte tijd inmiddels een naam van betekenis opgebouwd. Waar voorrondes gehouden worden, is meestal een uitverkocht huis gegarandeerd!

Na het succes van The Clash of the Coverbands 2005 is reeds de aftrap van editie 2006 van deze coverband-competitie van start gaan. Op vrijdag 31 maart zal de Katwijkse formatie Los Zand samen met nog twee andere bands in Plan C in Rotterdam een poging doen om door de eerste ronde heen te komen. Het eveneens uit Katwijk afkomstige Jamming Studio zal de band begeleiden tijdens dit traject met als doel de band in de halve finale in Paradiso te hebben staan.

1 Comments:

Blogger Ricks-Ja said...

Zeker ver weg voor jou. Ik zal kijken of ik het geluid iets harder mag zetten :)

di mrt 14, 03:13:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home