woensdag, maart 01, 2006

Favo Babes deel 1


Ik weet dat het hartstikke fout is maar toch heb ik sterk de behoefte te laten weten op wat voor soort dames ik val. Wees niet bang, het worden er geen honderd en ik zal het niet te vaak doen. Vaak ken ik de dames niet persoonlijk en ga ik puur af op interviews, publicaties etc. Het zou dus in praktijk zo kunnen zijn dat jullie de desbetreffende vrouw een bitch vinden of ergo...onaantrekkelijk.

Vandaag beginnen we met Louse Wies Sija Anne Lilly Berte van der Laan


Louse Wies Sija Anne Lilly Berte van der Laan is in de volksmond beter bekend als lousewies Van der Laan en sinds begin februari fractie-voorzitter van de D66. Overigens, ik mag haar van mezelf gewoon Loesje noemen.

Helaas is Lousewies gelukkig getrouwd met ene Dennis Hesseling en heeft ook al een zoon (eventueel in de toekomst geen probleem voor mij).
Indien u over informatie beschikt waaruit blijkt dat er zich mogelijk huwelijksproblemen voordoen, laat me dit svp weten.

Meer info:
http://www.lousewiesvanderlaan.nl/

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Nou Ricky, ik ben benieuwd welke vrouwen er nog zullen volgen!

vr mrt 03, 11:29:00 a.m.  
Blogger Polle said...

Rick............ik wist niet dat jij op kakmeisjes viel....

ma mrt 06, 07:41:00 p.m.  
Blogger Ricks-Ja said...

Ach kakmeisjes...ik noem dat anders

di mrt 07, 10:51:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Lekker ding, alleen niet 'kak' genoeg

di mrt 07, 03:48:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik heb met Lousewies gestudeerd in Leiden. Daar stond ze bekend als 'Vieze Loes', minstens de helft van de mannelijke studenten in de jaren 1986-1992 zijn over haar heen geweest.
Ik was dan ook uiterst verbaasd, en met mij het hele studentenvrouwenvolk uit die jaren, dat zij zich tot zo'n bekend politica heeft ontwikkeld.

di nov 20, 02:27:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home