maandag, maart 13, 2006

Favo Babes deel 2


Brecht van Hulten

Brecht van Hulten is presentatrice van "Goedemorgen Nederland" en is er de oorzaak van dat ik weleens te laat op mijn werk kom. Mijn ochtend is een feest als Brecht op de buis is en al zwijmelend voor de tv vergeet ik vaak de tijd. Ik bewonder mensen waarvan ’s ochtends om 4.00 uur de wekker afgaat maar in het geval van Brecht is dat niet de enige reden van mijn adoratie. Ze is mooi, charmant, intelligent en ze straalt sympathie uit. Tevens is ze gezegend met een betoverende glimlach die mijn ochtenhumeur vaak doet smelten als sneeuw voor de zon. Brecht heeft een dochter , Catootje, dus ik heb het bange voorgevoel dat ze ook wel getrouwd zal zijn.

3 Comments:

Blogger Polle said...

Bang voorgevoel dat ze getrouwd zal zijn? Dat ben jij toch ook?

di mrt 14, 06:24:00 p.m.  
Blogger Ricks-Ja said...

Ik ben heel erg getrouwd ja

wo mrt 22, 08:43:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wel getrouwd....maar niet fanatiek!!!

vr mrt 24, 12:29:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home