vrijdag, maart 10, 2006

TV Dieptepunt week 10



Marc's humor is de mijne niet, maar dat kan aan mij liggen. Het gaat me nu even om zijn kapsel. Na wederom een zware dag op de zaak dacht ik van de week uitgeblust op de bank mijn favoriete programma "De wereld draait door" te kijken. Het duurde zegge en schrijve een halve minuut eer de tranen me in de broek schoten. Über-theemuts Marc-Marie Huijbregts weer als gast.......shit...en ik had nog zo gehoopt dat 't pas in februari een eenmalige marteling geweest was, maar helaas kwam er nog een vervolg. Na 10 minuten vol afkeer naar deze wandelende overdosis Etos-gel gekeken te hebben trok ik het niet meer en zapte naar een ander programma.

Marc Marie...ik smeek je....ga vandaag nog naar de kapper!!!! Please, please.......

www.marc-marie.nl

www.dewerelddraaitdoor.vara.nl

3 Comments:

Blogger Polle said...

De wereld draait door is zooooo leuk! En ik vind Marc-Marie ook zoooo leuk. Ik moet altijd erg hard om hem lachen. Maar over dat haar....dat ben ik met je eens. Afschuwelijk. Dat kan echt niet!

vr mrt 10, 05:23:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

het haar is inderdaad NUL maar de man is zoooooooooooooooooooo leuk

love him

viv

vr mrt 10, 09:55:00 p.m.  
Blogger Ricks-Ja said...

Keertje een uitzending bijwonen?

http://omroep.vara.nl/bijwonen_detail.jsp?maintopic=444&subtopic=219857

ma mrt 13, 11:07:00 a.m.  

Een reactie posten

<< Home