vrijdag, maart 10, 2006

Over strings gesproken


Donderdagavond j.l. tijdens het geven van een training ben ik wederom aan mijn rechterhamstring geblesseerd geraakt. Uiteraard ben ik hier zeer teleurgesteld over omdat het al de 3e blessure is dit jaar. Toch wist ik vanochtend na het lezen van
www.vi.nl een positief puntje te ontdekken. Lionel Messi , sterspeler van Barcelona raakte woensdag ook geblesseerd aan de hamstring. Dit stond er op de site:





Rijkaard: 'Messi is te ongeduldig en gretig'
9/3/2006 12:01

Even was er paniek op de pampa. Argentinië beefde toen Lionel
Messi geblesseerd uitviel tegen Chelsea. De vrees dat het nationale troetelkind het WK zou missen, is inmiddels weggenomen, al moet de achttienjarige oppassen.
'De hamstringblessure die hij opliep, is ernstig, maar niet alarmerend', zo verzekerde Barcelona's clubarts Lluis Til aan de Argentijnse sportkrant Olé. 'Dit soort blessures komt vaak voor bij snelle spelers. Daarom is de schade ook aanzienlijk. Lionel zet vaak aan en doet een groot beroep op zijn spieren.'



Het gaat om het deel: "Dit soort blessures komt vaak voor bij snelle spelers".....kijk...dat verzacht de pijn. Ik kan weer lachen.................lang leve
www.vi.nl