maandag, september 18, 2006

Goedkoop = duurkoop
















Soms heb je van die foto’s waar je absoluut niet trots op bent. Een bad hairday, een mega-kater of gewoon een slechte fotograaf kunnen de oorzaak zijn. Toen er enkele weken geleden zo’n ophef was over de pasfoto’s voor het paspoort werd bij mij ongewild een oude wond opengereten.

We gaan even terug in de tijd. April 2002…….mijn rijbewijs was bijna verlopen en een telefoontje naar het gemeentehuis had mij duidelijk gemaakt dat er alleen zwart-wit foto’s geaccepteerd werden, schuin van voren genomen. Zoals zo vaak bij mij het geval is had ik weer eens haast en koos ik ervoor om(voor weinig) mijn pasfoto’s in zo’n hokje op het station van Leiden te maken. Typisch gevalletje misplaatste zuinigheid want toen de foto’s even later uit de gleuf kwamen werd ik niet echt happy.

Zie het resultaat hierboven :-(

- Kapsel zit alsof ik net de 24 uur van Le Mans gereden heb.

- Ruud Lubbers look-alike door half geschoren kin/kaak.

- Glimmende blingbling onderlip is gezwollen alsof ik heb staan tongzoenen met een egel.

Het laatste wat je dan met zulke foto’s moet doen is ze op je weblog zetten. Je zult je afvragen: waarom doe je het dan toch?

Een rare vorm van masochisme?

Hopen dat iemand zegt dat het best wel mee valt?

Ik weet het echt niet.

Maar in tegenstelling tot vorige postings.....liever geen reacties!

6 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Whahahahaha!!!!

Hihi...sorry Rick, maarre...wat ben je toch een knapperd!!

:)

Oeps...toch geplaatst...

ma sep 18, 08:59:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

onherkenbaar buurman!!!!!!!!!!!!!!!!!!

di sep 19, 09:10:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

I know this "Mug-shot"
Sherriff Roscoe P. Coltrane
Hazard County

di sep 19, 11:08:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Valt best mee hoor Rick.
Je was zeker een beetje dronken ook nog.
Was je al gelaserd, toen, of had je geen geld voor nieuwe foto's?

di sep 19, 02:27:00 p.m.  
Blogger Ricks-Ja said...

Ach ja...laat ik het zo zeggen, dit was mijn slechte kant.

di sep 19, 07:14:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

hahaha!

Ohnee, ik reageer niet, zoals je vraagt in je log ;)



hihi....

zo sep 24, 11:10:00 a.m.  

Een reactie posten

<< Home