maandag, mei 08, 2006

Opsporing Verzocht


Vanochtend was het weer eens raak. Ik opende outlook en zag spam-mail met bovenstaande reclame. Ik ben van nature nogal paranoia en vraag me dan meteen af hoe ze aan mijn emailadres komen. Verder ben ik errrrrrug benieuwd wie die lui inzage heeft ggegeven in mijn medisch dossier met o.a. erectie-stoornissen, zweetvoeten en aambei-jeuk. De dokter, mijn vrouw of anders.....?



De politie van Voorhout looft een beloning

10.000 (tienduizend) euri


uit voor degene die informatie verschaft die leidt tot arrestatie van de daders. Tevens wil zij antwoord op de volgende vragen:

Wie heeft deze mensen getipt?

Wie heeft er gelekt?


Wie heeft er baat bij info uit Ricks-ja's medisch dossier?

Kent u de daders, of heeft u andere informatie, neem dan contact op met de politie via de opsporingstiplijn 0800 – 6070 of vul het elektronisch tipformulier in op http://www.tipformulier.politie.nl/.

Uw tip
Heeft u informatie over deze zaak? Neem dan contact op met Politie Voorhout telefoon nummer:0900-8844 (lokaal tarief).

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

kijk eens goed naar de foto rick...........


niemand heeft inzage gegeven, jij was er op uit een gratis blauw pilletje te krijgen in ruil voor een actiefoto :)

ma mei 22, 09:39:00 p.m.  
Blogger Ricks-Ja said...

Ik ben een blauwe jongen dus het zou kunnen. Alleen die dame herken ik niet meer :)

wo mei 24, 02:18:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

It wasn't me!!!!

do sep 07, 07:22:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home