vrijdag, maart 09, 2007

Travo's en nautische toiletpotten




Vriend C en ik waren samen naar de HISWA botententoonstelling in Amsterdam om ons te verlekkeren aan de veel te dure boten. Onderweg was C al behoorlijk melig en na een serieus uurtje was het nu even tijd voor gein.


We bevonden ons op een stand waar allerlei soorten blinkende scheeps-toiletpotten uitgestald stonden. Mijn intuitie dwong me om C in de gaten te houden, want hem kennende, voelde ik dat er iets ging gebeuren.

Als een volleerd stripper trok hij langzaam, zodat iedereen het kon zien, zijn broek naar beneden. Het felle licht van de RAI verlichtte het blanke vlees van zijn benen. Mensen keken vol onbegrip naar C die rustig plaatsnam op de demo-toilet midden op de stand.
-
"Als ik iets koop wil wel eerst weten of het werkt" riep hij met een vertrokken gezicht naar de lachende omstanders, alsof hij echt aan het poepen was.
-
De deftige verkoopster, incluis zakelijk colbert met badge was druk met haar mobieltje in de weer en had aanvankelijk niets in de gaten. Ineens zag ze in haar ooghoek dat er een middelbare man met broek op de enkels persend op haar verkoopwaar zat.

“Sjezus, doe normaal, gek!!” gilde ze. ”Ga weg, man! ”

Ze gebaarde wild en trok de lachende C van de pot.

“Mevrouw, verkooptip 1….., als u iets wilt verkopen zou ik eerst maar eens stoppen met potentiele klanten “gek” te noemen” gaf hij haar mee als goede raad.

Een uur later, na een discussie over zonnebanken met BN-er Kelly vd Veer (inderdaad die transeksueel) en een zeer intiem gesprek met een diode-verkoopster verlieten wij de RAI.


Geen boot gezien, maar wel gelachen :-)

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Rick, wat voor vrienden heb jij???
Op zich vind ik het wel een grappig verhaal en is er voor jouw niets te schamen!!!!!!!!!

zo mrt 11, 06:59:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home