zaterdag, februari 16, 2008

Capo di tutti capi


Zwemmen, stoomsauna, zweedse sauna, lunch, schoonheidsdutje, lezen, zwemmen, stoomsauna, zweedse sauna, lunch, schoonheidsdutje, lezen, zwemmen, stoomsauna, zweedse sauna, lunch, schoonheidsdutje, lezen, zwemmen, stoomsauna, zweedse sauna, lunch, schoonheidsdutje, lezen,zwemmen, stoomsauna, zweedse sauna, lunch, schoonheidsdutje….


We verbleven met z'n tweetjes in Hilton Parc in Soestduinen om de accu weer eens bij te laden. Badend in weelde genoten we van al de heerlijke luxe die dit hotel ons te bieden had. We voelden de krachten weer in ons lichaam terugkomen en ook de wallen onder onze ogen verdwenen als sneeuw voor de zon.

Na een romantisch diner onder de rook van Paleis Soestdijk begaven we ons laat op de avond nog even naar de bar van het hotel om de avond met een heerlijke capuccino af te sluiten. In de foyer stond een grote pooltafel waar we een half uurtje op speelden. Toen we later een drankje bestelden kwam er een keurige man in driedelig pak op mij af. Hij stak zijn hand uit.

“Mag ik u feliciteren?” zei het met een onvervalst vlaamse tongval.

We schudden de handen en ik vroeg me af wat dit te betekenen had. Was dit de manager van het hotel en waren wij de 100.000-ste gast en kreeg ik een gratis verblijf? Was het een scout van de nederlandse biljartbond?

“Mijn vrouw en ik hebben u een tijdje geobserveerd”, ging hij verder, “en we vinden u precies op Robert de Niro lijken”

“Niet echt een compliment” reageerde ik. “De man is volgens mij over de zestig”. Mijn handen jeukten. De hele dag ontspannen geweest en dan voor senior uitgemaakt worden.

“O nee, allee....excusez-moi, zo bedoelde ik het niet. Wij bedoelen eigenlijk Robert de Niro in zijn jonge jaren, zoals in die maffia-films. U heeft wat weg van Don Corleone.” (hij bedoelde Vito Corleone)

Okee dan….dus ik zie er ook uit als een maffiabaas.......tuurlijk. Wederom een belediging tot op het bot. In mijn gedachten was ik al weer onderweg naar de pooltafel om de keu te pakken. Alleen zou ik dan twee specifieke ballen willen raken. Twee vlaamse, vleeskleurige ballen.

Ik keek de man nog eens goed aan en zag de vriendelijke blik in zijn ogen. Zijn vrouw lachte me ook lief toe. Misschien moest ik het maar als een compliment beschouwen.
Ik heb net ff gegoogled. Robert de Niro is:

Oscarwinnaar, succesvol, acteur, regisseur en producer.
En volgens de dames: sexy, charismatisch, gepassioneerd en glamoreus.

Aardige mensen, die vlamingen ;-)

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

sexy, charismatisch, gepassioneerd en glamoreus.....
Natuurlijk is ie dat! Je had met minder vergeleken kunnen worden hoor. En zet voortaan je zonnebril af als je gaat poolen ;)

zo feb 17, 09:11:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

kanppe vader: knappe zoon

Jasri woman

vr feb 22, 11:51:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Waauw ROBERT de NIRO woont in onze straat; Yes en super ...........................!!!!!!!!!!!!! Op welk nr. woont hij ook al weer?????????....nr. 30 of 34 !

ma feb 25, 12:29:00 p.m.  
Blogger Ricks-Ja said...

Hahaha...op 32 woont het nakomelingetje :-)

ma feb 25, 02:33:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home