woensdag, april 11, 2007

Three times a lady









Ik geef toe.....ik heb niet zoveel met het koningshuis. Allemaal lieden die op onze kosten allerlei voordeeltjes genieten en zorgeloos leven, alleen maar omdat ze uit adellijke schoot geworpen zijn.

Irene en Maxima zijn wat mij betreft de enige uitzonderingen. Prinses Irene leek me een vriendelijke vrouw en haar tijd ver vooruit en met Maxima zou ik best eens een avondje willen stappen, maar die Willem-Alexander..... :-(





Ik hoorde gisteren op het ingelaste extra-journaal dat ie weggeroepen was tijdens een bespreking omdat zijn vrouw op knappen stond. Daardoor was hij net op tijd in het Bronovo-ziekenhuis om aldaar zijn Maxima ondraaglijk te zien lijden.


Na 6 uur inknippen, inleiden, weeën, puffen en persen baart de moedige vrouw wederom een dochter en wat doet onze Wim-Lex na een pakweg een uur? Hij wikkelt de pasgeborene in een doek, gaat naar de uitgang en.........................krijgt applaus van alle aanwezigen!

Applaus!!! Kan iemand mij misschien uitleggen waar de man dit in hemelsnaam aan verdiend heeft? Voor het geslachtsrijp zijn? Voor de bevruchting? Heeft hij soms geholpen tijdens de bevalling?


Talloze fotografen verdringen zich om de kersverse vader op de gevoelige plaat vast te leggen en een bataljon verpleegsters klappen hun handen kapot. En de arme Maxima dan? Nog een paar persweeën en wat hechtingen en dan pas kan zij - de totale uitputting nabij - genieten van wat welverdiende nachtrust.


Die dwaze moeders uit Argentinie..... ik begrijp ze wel hoor.


O ja.. ik heb nog even nagedacht wat de naam zal worden. Na Amalia en Alexia lijkt me dat het moet beginnen en eindigen met een "A"

Andrea, Agatha, Angela, Aïsha, Agnetha, Anna, Ada, Alberta, Anastacia, Aïda, Amanda......

7 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Valt me tegen van je Rick..zoveel namen bedacht en dan nog niet de juiste...

vr apr 13, 06:14:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Overigens deel ik wel je mening ;) Ik had het pas echt een toffe actie gevonden als hij ook na een uurtje ff met Maxima naar buiten was gekomen.....

vr apr 13, 06:15:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Trouwens wel tof van me he, eindelijk 'n keertje gereageerd!
En dan nog 3 tegelijk ook...
Zal ik nu maar stoppen ;)

Dtje

vr apr 13, 06:16:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Je vergeet één naam beginnende met een AAAA: AMIGA, wat denk je hiervan?

vr apr 20, 10:41:00 a.m.  
Blogger Ricks-Ja said...

Hahaha...amiga?Is dat een naam? Ofzelf verzonnen?

vr apr 20, 08:53:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Niet alleen AMIGA is een naam, maar ook AMIGO; komt voor in Zuid Amerikaanse landen......

vr apr 20, 09:44:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Niet alleen AMIGA is een naam, maar ook AMIGO; komt voor in Zuid Amerikaanse landen......

vr apr 20, 09:44:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home